söndag 22 april 2012

Hittade lite frågor, så i brist på något vettigt att ta mig för svarar jag på dem^^

1.Hur gamal är du om fem år?302. Vem var den sista du träffade?
Sebastian

3. Hur lång är du?
ca 70cm tror jag

4. Vilken var den senaste film du sett?
Ringaren i Notre Dame med Jackie när hon var sjuk


5. Vem ringde du senast?
Pontus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Hör av dig imorgon när du vet då:)

7. Vad är dagens planer?
Titta på någon serie och sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Är inte så förtjust i något av det. Jag gillar inte att prata i telefon och hatar att skriva sms med min nya telefon.. nej ringa är nog lindrigare..

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?I dag på Jackies ridskola
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?


Vid sju första gången, sedan vid nio
13. Har du någon gång hittat en katt?
Ja

14. Vilken är din favoritplats?
Inte en aning

15. Vilken plats föredrar du minst?
Inte en aning

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i ett fint hus med Pontus och mina fantastiska barn, och jag har ett bra, välbetalt jobb
17. Vad skrämde dig som barn?
Haha så mycket^^ Mörker, clowner, bussar, tunnlar, källaren och baksidan(där bodde "baksidahäxan")
18. Vem fick dig att skratta senast?
Sebastian
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Pontus dator, stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hur varmt/kallt det är

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3, men jag använder bara 1

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Hu ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på hur varmt/kallt det är

26. Är du social?
Ibland, när jag är på det humöret. Andra gånger är jag fruktansvärt tillbaka dragen

27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Spara till barnen, betala av lån och lägga en kontantinsats till ett hus. Himmel vad vuxet det blev! Och köpa skor då, massvis med skor!

29. Tycker du om kinamat?
Nja

30. Tycker du om kaffe?
Oh ja! Älskar!
31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk eller juice och kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster brukar det bli, eller så som jag får plats ifall båda barnen vill sova i sängen

33. Kan du spela poker?
Ja, och kul är det!
34. Tycker du om att mysa?
Ja, det är mysigt

35. Är du en beroendemänniska?
Tvi ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja

37. Vill du ha barn?
De två jag har räcker bra. Kanske något till när de här två är större.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska förstår jag. Jag kan läsa det, skriva det och förstå det när jag hör det. Tala det däremot är det sämre med. 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja


40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool, där finns inga otäcka, slemmiga djur

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen och grejer till lägenheten

42. Äger du dyra smycken?
Nej, det dyraste är nog mitt sabo armband

43. Har du någon gång testat narkotika?
Pass

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En snus

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jackie
46. Välj ett ärr på din kropp?
Bredvid näsan. En katt rev mig där när familjen var på semester på Kreta när jag var typ 7-8 år

47. Vad har du för ringsignal?
Harry Potter intro

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja

49. Flirtar du mycket?
Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg?I Jackies säng
51. Kan du byta olja på bilen?
Njaa

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, däremot parkeringsböter

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Vindsträdgården, för ungefär hundrade gången skulle jag tro^^
54. Läser du dagstidningen?
Njaa

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Det är inte omöjligt^^
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rock klassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpslista

59. När var du i kyrkan senast?
På Sebastians dop 14/4

60. När grät du senast?
Oj.. jag grät nästan när jag hade värkar tok tätt innan Sebastian föddes. Ärligt talat minns jag inte sist jag verkligen grät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar