fredag 13 februari 2009

Prrr

I morse vaknade jag av att snutt hostade och andades jätte konstigt :( Som tur var blev det bättre ganska fort, men jag tror hon håller på att bli förkyld.

Natten och morgonen har iaf (förutom uppvaknandet) varit jätte bra! går somande hon vid 23-24 och har sovit hela natten! I morse somnade hon om efter jag hade gett henne nappen och pussat henne lite. Så jag hann sätta i linser, fixa kaffe och ta en rök innan hon vaknade och ville ha mat, vilket är väldigt ovanlig, hon brukar vara jätte hungrig när hon vaknar så vi får fixa hennes mat så det bara är att värma på lite på morgonen.

Efter hon fått maten och en ny blöja brukar hon vilja sitta i mitt knä i en halv evighet. Men idag fick hon ligga i gymmet och kolla på långbens galna gäng, vilket uppenbarligen var jätte kul, hon gav ifrån sig sina små "lyckotjut" hela tiden^^. Medans hon låg där fick jag nästan hela lägenheten städad, så nu är det rent och fint igen:D Är det något som händer när man får barn, att man blir helt städtokig? Jag städar så fort jag får chansen.

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av att inte behöva göra någonting!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar