lördag 18 april 2009

Lördag

Vilken härlig morgon! Jackie sov till 9, så det blev lite sovmorgon^^ Sen har vi kollat på Disney channel, lilltösen har varit glad och gullig hela morgonen och det är helt underbart väder! Och nu när det är så här fint blir jag att tänka på vår dagarna när jag var liten. Jag och Sofia kunder vara ute hela dagarna och leka med våra osynliga djur:D haha åh tänk om man hade kvar den där fantasin^^

I dag händer det nog inte så mycket. Jag ska snart väcka Pontus och se till att han börjar plugga, förmodligen ta en promenad med Jackie, kanske gå och äta glass med Therese när hon slutar jobba.. på tal om det, jag börjar jobba om ca 1½ månad. Jag saknar att jobba, men samtidigt vill jag spendera sommaren med Jackie och Pontus. Iofs ska Pontus försöka fixa något till hösten så då kan jag vara hemma och vara mammaledig ett tag! Men det är bra tråkigt att jag missar mycket av Jackies första sommar.

Nu verkar lillan bli lite sällskaps sjuk så jag ska försöka orka ta i tu med den där promenaden.

Kram

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad kul vi hade,gick förbi "svängen" idag och kunde inte låta bli att le,trevliga minnen:)Du får gärna höra av dig någon dag:073-0422077,ditt gamla nr är tydligen ur bruk!kram,S.H
    Ps,hon är jätte fin din lilla skrutta!

    SvaraRadera