torsdag 5 mars 2009

Födelsedagar

I morgon ska Jackie sova hos mormor. Usch vad jag inte alls vill lämna bort henne! Men vi ska ut och fira att älskling nyss har fyllt 21 och att jag snart fyller 22. Det kommer säkert bli kul och jag vet ju att mamma tar bra hand om Jackie, men jag tycker ändå inte om att vara utan henne :S

Förra helgen var jag och Jackie till västerås och hälsade på Jasmina och Faline. Jätte kul! Var en halv evighet sen jag var dit sist! Men tidigare på dagen hade Jackie blivit vaccinerad så hon mådde inge vidare:( Och värre blev det när vi kom till Fagersta. Han fick diarré, typ 39 grader feber och kräktes massa. Men mot natten blev hon bättre, fast hon var hänging och grinig hela helgen. Stackars bebi!
Efter vi hade varit i Västerås åkte vi till Fagersta och hälsade på Pontus farmor och farfar och sen vidare till hans föräldrar. Dagen efter firade vi att älskling fyllde år! Mysmys:*

Nej, nu behövs kaffe och choklad innan Jackie vill ha mat igen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Sophia
    Hur är det med er?
    har du någon Bilddagbok, tänkte på lite bilder?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. De tyckte jag lät som en bra ide, jag skulle göra samma sak och lite nöjen skulle man kanske ha råd med =)

    SvaraRadera