lördag 21 mars 2009

Orka?

Igår var hela lilla familjen till Smedjebacken och hälsade på mami. Efter ett tag kom även mormor och Barbro(mamis moster) och sa hej innan dom skulle vidare hem till Barbro och vila upp sig inför kryssningen idag^^ Tråkigt nog var Jackie jätte grinig. Jag förstår inte vad det har tagit åt henne! Hemma är hon en liten ängel, men om vi är hos någon annan blir hon skit sur och bara gnäller och skriker. För bara några veckor sedan funkade det jätte bra att ha henne hos andra. Knas, men förhoppningsvis blir det bättre snart.


Jag vill börja plugga igen! Men när jag väl har börjat kommer jag inte orka.. så har det varit ett antal gånger:P Fast dom senaste gångerna har jag i alla fall gjort det och sett till att få betyg i det jag har läst^^ Men nu vill jag faktiskt bli något! Inte bara läsa för att få ett slutbetyg utan läsa för att få en utbildning så jag kan få ett jobb! Även om jag älskar mitt nuvarande jobb så vore det sjukt skönt att ha ett fast jobb så man vet hur mycket pengar man får varje månad.

Pust.. Nej nu behöver jag spela så jag kan tänka på något annat!


Jackie och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar