söndag 7 juni 2009

Pff

Någon som har sett filmen idiocracy? Den kommer jag att tänka på nu när jag tittar på valvakan och ser att det jävla pirat partiet(fjortispartiet) har 7,1 röster! Snälla människor, är fildelning viktigare än tex vård och skola?! Nej inte då, om jag blir sjuk kan jag ju iaf ladda ner en film så jag har något att titta på medans jag väntar på att dö. Och inte spelar det någon roll hur det går för barnen i skolan, att det finns så få lärare så inte barnen kan få den hjälp som behövs är inte viktigt, lär ungarna hantera en dator så kan dom ladda ner en föreläsning. Jag blir så äckligt arg!!

Och så har vi vänster partiet som fick 5,6 röster. Ett parti som sår för jämstäldhet. Bra va, fildelning och det "häftiga" namnet pirat partien (för visst fan är det många som röstar för att det är häftigt med pirater) är viktigare än jämstäldhet.. YAY världen är ju verkligen på väg åt rätt håll..

Men man får hoppas på att det bara är en sjuk trend som kommer försvinna snart. HOPPAS!!

Arh nu ska jag lägga mig och gråta eller något över hur otroligt korkade människor är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar