söndag 7 juni 2009

Söndag

Lillan har fått sin första tand! Den har inte kommit upp helt, men har gått i genom tandköttet iaf så den syns tydligt och det känns när hon bits^^ De flesta barn brukar få nedre framtänderna först, men hennes är en tuggtand, vilket jag iofs har misstänkt ett tag efter som hon alltid vill tugga på den sidan och man känner tänderna där jätte tydligt.

Hon har börjat försöka krypa också! I dag lyckades hon ställa sig på alla fyra, innan kom hon upp på knä men orkade inte lyfta överkroppen.. eller förstod inte att hon skulle göra så^^ Men det är iaf jätte sött för när hon sover ligger hon så där på knä^^

Wow! Tänk att hon snart kommer krypa! Det är redan jobbigt nog att hålla koll på henne. Igår var jag och Therese ut och rökte och Pontus satt vid datorn och spelade. När vi kom in var Jackie borta! Jag fick panik och började ropa och leta efter henne. Tack och lov fick jag syn på henne väldigt fort, hon hade snurrat/ålat in under bordet och bort till min dator, eller pallen bredvid soffan som datorn står på.. det är 3-4 meter dit. Och där låg hon helt tyst och tuggade lite på mattan och var full med svart mattludd. Snurran!

De första månaderna med Jackie kändes jätte sega, men nu flyger tiden i väg! Det händer så mycket!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar