tisdag 2 juni 2009

Dop, skola och lite annant

Ja just det, nu var det ett tag sen jag skrev något. Under tiden har jag hunnit med dop för Jackie och hennes kusin Julia, ta tag i skolan och lite annan onödigt skit som jag kanske inte kommer orka ta upp.

Dopet blev jätte fint! Båda tjejerna var jätte snälla! Nästan inget gnäll alls under själva dopet och på "festen" efter sov Jackie. Vädret var underbart och de flesta vi hade bjudit kom så vi var ganska många. Jackie fick jätte fina dopgåvor! Ett halsband och en ängel med hennes månadsfärg, ett guld halsband med ett hjärta, en ram med hennes födelse tid, vikt, längd och allt det där, ett armband, en liten silver ask, en leksaks igelkott, armband och halsband som Therese hade fått själv när hon döptes(!) och en del pengar.

Så mycket mer finns nog inte att säga om det, det var ett fint och lyckat dop helt enkelt^^

Imorgon ska jag ringa en lärare på vårdskolan för att hon ska se att jag verkligen kan de vårdkurser jag har läst. Det var nästan ett år sen jag avslutade den utbildningen så jag är lite orolig för att jag inte kommer minnas allt:S Men det är väl bara att försöka och hoppas på det bästa^^ Jag vill verkligen ha ett slutbetyg så jag kan plugga vidare!

Nu börjar det bli dags för mig att sova känner jag.. Imorgon måste vi upp tidigt då vi ska fixa massa papper och sen iväg och vaccinera Jackie.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar