lördag 2 maj 2009

Lördag

Hjälp vad slut jag är! I natt vaknade Jackie några gånger, iofs var det bara för att hon ville ha nappen och två gånger för att hon hade vänt sig till mage och inte kunde komma över till rygg igen. Sen när jag vaknade vid 8 sov hon fortfarande så jag hann duscha, sminka mig och ordna hennes mat innan hon började röra på sig. Otroligt skönt!

Vid 10 åkte vi till stan och köpte kostym, skjortor, slipsar och skor till Pontus med hans mamma, pappa och farmor. Så nu har han massa fina kläder att välja på till dopet.

Efter det åkte vi hem och drack lite kaffe sen kom min faster, hennes man Per och farmor hit så det blev ännu mer kaffe.

Det har med andra ord varit fullt upp idag, men väldigt kul att träffa massa människor.

Kram

1 kommentar:

  1. Åh...det blir dop? När? Vad kul... Nej tyvärringen Devin och Emilia. Jo det går bra för oss, tycker jag har fått lite rutin på det nu, Vi har fått lite mera ordning på nätterna så det är så himla skönt. Hur går det för er? Kramar

    SvaraRadera