tisdag 12 maj 2009

Tisdag?

Eller är det onsdag? Alla dagar har blivit så lika att jag inte kan hålla koll. Datorn säger att det r tisdag, men jag har för mig att det är onsdag. Tonsdag!

Så vad har hänt? Lillan var magsjuk i helgen... Haha visst har jag ett spännande liv?:P

Och igår var en riktigt jobbig dag! Vi skulle egentligen åka till Västerås och hälsa på Jasmina och Faline men mötet pappa skulle på blev inställt, han skulle skjutsa oss, men förmodligen blir det senare i veckan i stället. Men det var inte det jobbigaste, Jackie skrev i stort sett hela dagen! Min lilla tjej som brukar vara jätte nöjd med att ligga i gymmet och pilla på sina leksaker eller sitta i stolen och kolla på tvn. När hon är så där finns det bara en sak som duger, promenad! Så det blev två sådana igår. Jätte sköt! Jag älskar att promenera! Men det är jätte jobbigt att klä på Jackie så det blir inte så mycket:/

Nu börjar jag komma i gång med tränandet. I strax över en vecka har jag gjort ca 100 situps om dagen och yoga övningar i ca 30 min. Och så promenader varje dag, fast det har jag gjort ganska länge. Det vore kul att ha så där platt fin mage igen till sommaren. Jag har gått ner nästan allt som jag gick upp under graviditeten, men magen ser fortfarande "degig" ut.

Nu ska jag gå ut på balkongen och njuta av en kopp kaffe och en bok tills Jackie vaknar och det är dags för promenad.

Btw, som ni kanske märker kan det fattar lite i och ä. Dom tangenterna har blivt skit sega!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar