måndag 18 maj 2009

Måndag

Skit dag! Eller skit vecka. Jag tror jag är inne i en svacka igen. Allt är jobbigt, Jackie har varit jätte krånglig, jag har ingen ork alls, försäkringskassan vägrar höra av sig, och det drygaste av allt, jaf har i stort sett inga vänner kvar. Tänk att det skulle bli sådan skillnad bara för att jag blev gravid(det började redan då)! Eller är det något annat? Att jag och Pontus flyttade ihop kanske? Eller har jag förändrats så mycket? Det är klart jag pratar mycket om Jackie, hon är ju det största som hänt mig. Men om någon får en ny pojkvän är det ju bara massa prat om den, vad är dte för skillnad? Är det inte lika kul när det inte handlar om sex? Usch jag blir helt matt.

1 kommentar:

  1. Samma här, vet inte vad de kan bero på men tråkigt är de...
    Därför är de skönt om man har vänner med barn...
    Så roligt nu när du, jag , Jasmina och Caroline har bebis =)
    Då kanske man kan försöka ta igen de vi missat =)
    Måste träffas någon dag =)

    kram sandra

    SvaraRadera